Välkommen ska Du vara.

Våren är extremt efterlängtad, komsi.

Jaa så va skjer, skrev sist att det fanns mkt att se fram emot lite längre fram av detta år och detta är ni official.

Jag och Min livskamrat flyr landet mot värme, kjekkas-gutter och nya äventyr.

Oslo får ha nöjet att ha oss kvar under den bättre årstiden på året så i september flyger vi till Malaga. Cant wait, av många anledningar. Men Oslo har varit bra, det kan jag inte säga något emot. Men nu är det slut på snö, grandiosa, hurtiga norrbaggar, och allt vad detta land har haft att erbjuda. Kan dock säkert hända att jag återvänder, när alla konton står på noll.  

Lina har lämnat mig för thai i ca 1 månad med Robert, enjoy. Jag har ju Putte, men han drar också iväg en sväng. Dvs att det är jag, ole vigs och paradise hotel, gött. Skulle egentligen åkt med Putte till London men ekonomin sprack som en 10 år gammal kondom. Och ja, det är mitt eget fel. När ska den ekonomiskt oberoende perioden i mitt liv starta?

Så, här sitter man på viasat och ska jobba till kl 9 ikväll, KULT. Men jag har Ina iaf, thank god.

Funderar på att åka till Karlstad under påsken, palla att sitta här och deppa alene? Och det närmaste påskägg jag kommer är väl kokt ägg i kantinan. Nej fy fan.

En sak är jag tacksam för, det är inte sol idag, HAH, det kan ni ha, ni som är lediga.

5 months to go.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, norrbaggar. Jeg leeer:D Trønderbagger<3 miip!

2009-04-07 @ 14:42:56
Postat av: Sandra

Lotta..jag har försökt ringa dig 2 ggr. Jag har väl inte fel nr. KOm till mig då. Jag är också hemma alene & rötar. Natten är ung. Call me.

2009-04-11 @ 21:36:11
URL: http://sgsson.blogg.se/
Postat av: OMG

Update igen inom ett års tid ?

Chocken blev !

MALLA here we come ;-)

2009-05-12 @ 13:37:12
Postat av: Lini

OMG uppdate inom ett års tid, jag är chockad.

MALLA here we come ;-)

2009-05-12 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0