Är det muligt?

Är jag verkligen såhär kass? Hah.

Aja, detta är officelt numera en kvartalsblogg. Jag uppdaterar er stackars krakar som inte gett upp på mig än någon gång varje kvartal sådär, deal? Då måste det ju iaf ha skett något värt att dela med sig av.

Så, whats up with me?

Ska vi se, sist jag skrev var i maj.

Sommaren har gått, en hel del minnesvärda händelser har tagit plats.
Sommaren inleddes med ett sjuhelsike midsommarfirande. Jag och Lina hyrde två stugor och bjöd in hela "familjen". Det var sjukt lyckat. Lätt sommarens höjdpunkt.
Jag har bytt jobb. Av ren tillfällighet hamnade jag på Viasat. Sitter på telefon och försöker charma arga norrbaggar. Helt ok än så länge. Som tidigare jobb här i Norge ser jag väl inte detta som någon framtida sysselsättning.
Vi får se. Är väldigt tankspridd över hela den här Norgesituationen nuförtiden. På ett sätt ¨känns det som om jag har provat på detta nu, jag vet vad jag får ut av att bo här osv. Men jag trivs fortfarande, och vill inte ge mig in i något nytt bara för att.

Jag och Lina är numera exclusive sambos då Putte och Nikke flytt landet. Eller ja, har varit i några veckor.
Imorgon får vi tillökning på Ole Vigs.
Intressant!

Nej, intressantare än såhär blir det inte.


Hörs till juletider!



Kommentarer
Postat av: Din bästa

Att du ens har bloggen kvar Lotta ;)

Love it.

skulle vara så nöjd om du kunde ge mej daglig läsning som back in the days när du jobba på krus.

2008-10-02 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0