Youtube me.

Idag har jag gått överstyr.

Jag kanske har nämnt att mitt jobb inte är det mest fartfyllda placet och mina "arbetsuppgifter" inte dom svåraste.

Men idag har jag inte haft EN enda sak att göra. Det är inget skämt. Jag har tagit ca 4 telefoner på hela arbetsdagen och resten har spenderats surfandes.

Alltså, ok att jag är en total facebook-sucker osv, sitter och smygmailar med Lina men idag ballade jag. Fastnade på youtube runt tolvtiden. I och med att jag har delat kontor med en F63 så uppskattas inte ljud/musik från datorn, vilket är fullkomligt förståligt. Jag tar mina hörlurar från ipoden och pluggar in dem, märker att dom allt för korta för att räcka till att jag ska kunna sitta i normal position vid skrivbordet. Jag tänke först; Sluta nu, detta kan du göra hemma, men 1000apors 100-i-topp från youtube bara stirrar mot mig och lurar mig in i tubens mörka värld..
Allt detta slutar med att jag ligger med huvudet på skrivbordet och nästan ligger under skrivbordet för att nå till hörlurarna och med armen i en deformerad position för att kunna kontrollera ljudnivån och byta klipp. Medan jag ligger där och småfnissar åt mig själv ser jag en mörk gestalt i min vänstra synvinkel. Selvfølgelig, Direktøren på stället står med en lätt besvärad min och stampar lite lätt med sin lacksko i golvet, och gud vet hur länge han stått där, för hans säger inget, han har bara den där irriterade/besvikna minen som bara vissa kan få till på sitt tryne.

Vad finns det att säga? Är tämligen lättad över att nästa vecka är min sista på detta ställe. Och detta är bara en av många liknande situationer med denne Direktøren. Beundrar mig själv för hur jag lyckas.

Ja, det är iaf fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0