Va? Nej.. Alltså.

Snälla kan någon ringa mig och säga att detta är ett skämt?

Jag vet hur jävla -06 det känns att dissa Sveriges "glamourmodeller".
Men jag måste, jag bara måste.
Iofs kan man ju se det som att jag dissar en mindre framgångsrik politiker.
Aja va svamlar jag om, fuck it. Linda Rosing.

Det här måste vara ett skämt. Annars ska jag gå och dunka huvudet i väggen tills jag glömt att jag klickade mig in på den där sidan.

http://www.hanky.se/LindaRosing

På egen risk.

Fyfan.


"Har jag inte blivit brun?!"

Förövrigt hatar jag mig själv för att jag ens orkar lägga energi på detta, och återigen skyller jag detta på mitt sysslolösa jobb.

HEJ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0