Morsning.

Som vanligt är jag megaslow med update men det sker värre saker i världen.

Ok.

Thailand - Fucking awesome! Är såå glad att jag åkte och varenda liten förväntning jag hade uppfylldes till max. Jag hade helt klart velat stanna längre och var på riktigt ledsen när jag skulle åka hem. Hittils har min erfaring varit att de sista dagarna - oavsett vilken resa man är på - brukar man känna att det kommer bli skönt att komma hem, den känslan fanns ej kan jag meddela. Jag hade också velat åkt runt lite, finns ju så sjukt mycket att se och man har ju sett och hört otroliga storys om folks resor i asien. Men det får bli en annan gång, förhoppningsvis nästa år om man har lyckats med sparandet. Men gud vad glad jag är att jag åkte!

Efter thailand slöade jag mig i Karlstad några dagar innan det var back to Oslo. Lina och resterande var ju kvar på sina resor dvs jag var ensam i lägenheten och sällskapsjuk som jag är trodde jag detta skulle bli ett major problem, men det visade sig vara ganska skönt. I typ 3 dagar.
Jag hoppade på samma jobb som innan jag åkte och sitter aws här i receptionen, ut maj har de sagt denna gång. Lite kul ändå att ett uppdrag på 3 veckor blir 5 månader, I did good :) Anyway, är ganska trött på detta stället så det ska bli skönt med lite ombyte.

Annars händer det inte speciellt mycket, solen och värmen har kommit, förhoppningsvis för att stanna. Ser verkligen fram emot en sommar i Oslo. Har haft en del dagar/kvällar i parker med grillning, öl och allt som hör till och ja, it's lovely.

Nu ser jag fram emot en långhelg i Karlstad, träffa nära och kära som jag saknar så otroligt mkt.


Lite pics från resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0