Heja Lotta.

Människor har nu manipulerat mig till att nicka mig själv Lotta. Har jag ingenting att säga till om? Obviously not.

Hursomhelst, helgens resumé:

Fredagen spenderades med stockholmsbrudarna med ordentligt snurr på förfesten och mkt dans på nichol, hur kul som helst. Jag är ju född med en liten defekt som gör att jag gärna kör mitt egna race fram på småtimmarna och envisas med att lämna mitt sällskap för ensliga äventyr, why Millner? Ja draaaar nu. Ok?
17 maj var väl, ja, jag ska väl inte säga misslyckat men jag hade högre förväntningar om man säger så. Förvisso hade vädret ganska stort inspel då snö kom virvlande runt 12-tiden? INTE ok.
Jag och Lina traskade runt på stan bland alla sjukt norska stolta människor och vedervärdiga russar. Fick oss en plats i solen på en uteservering och myste till det. Vi hade ju finbesök av grabbarna från hemifrån vilket var trevligt, blev en jäkla förfest med tavlor i golvet, drama och jordgubbskrig med bratsen på grannbalkongen! Händelserik och underhållande helg.




Liten uppdatering på jobbfronten också; börjar jobba på viasat den 2 juni. Lite kul story, sökte ju typ 746 jobb nu under veckan iom att mitt kontrakt på det här receptionsjobbet går ut sista maj. Fick ett svar på telefon vilket var ett bemanningsföretag som hade ett eller annat jobb på viasat. Jag fick reda på att min käre vän Wäppling jobbar på viasat, men antog att det var på olika places. Men icke. Så jag ringde upå Jenny och fick snacka med hennes chef, gick på intervju ca en timme efter det och nu har jag jobb. Kan man annat än älska detta land?
Verkar finnas i princip obegränsat med övertid på det jobbet, vilket var det jag letade efter. Hejdå Krus, hello cash.

OCH jag får ju jobba med underbara Jenny, vilken jävla bonus.


Gavin Degraw - More than anyone

till alla er grinollar därute..


Kommentarer
Postat av: HokKer

Ey, det var jag som uppfanna smeket Lotta.

2008-05-23 @ 14:47:27
Postat av: Lottz

Så du tar på dig skulden. För det är vad det är, en skuld, ingen ära! Nobelt av dig Linis.

2008-05-23 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0