Shopa-fuckin-holic.

I admit it. Jag lever før klæder. Jag vill begravas med min garderob. Mitt svar på vad jag skulle gøra om jag vann en miljon ær att shoppa upp allt. Jag ælskar klæder. Hatar norska æ.
Men jag ser inte detta som ett problem, jag vet, många av er gør det.

Och mitt nya jobb som ger mig många timmar på internet hjælper ju inte. Har lovat mig sjælv att jag aldrig ska børja shoppa online, før DET kan bli farligt. Men det ær ju så lætt, de kænns inte ens som om man betalar. I love it!
Men jag har bara børjat lite smått, jag måste ha någon slags kontroll øver detta, før jag ær trots allt mer av en irl-shoppare. Den ækta kicken. Så det har blivit lite smått och gott från kæra H&M, fast igår  lurade min kæra sambo till att køpa en marilyn-dress, en helt underbar klænning, med matchande diadem.

Så idag, nu nær jag har tagit førsta steget och erkænt mitt beroende, tænkte jag dela med mig lite av vad jag handlat om och vad som står på listan. Jag blir helt uppspelt bara av att tænka på det. 

image17image20
Klænning från clarabella.nl och random pumps.
image22
Kjol från H&M

image24
Andrea Skirt från Cream (nelly)
image25image26
Lång skorta från H&M                         Leggings från American Apparel (nelly)
image27image28
Linne från One teaspoon. LOVE IT.

Det finns inget bættre.

Kommentarer
Postat av: Slii

Okej gumms, nu är du fett rastlös. Detta ser ut som ett blogg inlägg vi ratar ;) Gå och vik broshyrer. hihi

2008-01-30 @ 10:22:55
URL: http://LinahJohansson.blogg.se
Postat av: slii igen

Men linnet längst ner var dock fett snyggt my friend.

2008-01-30 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0