Internet.

Just nu ræddar internet hela min dag, vecka, ja hela januari faktiskt. Har ett nytt jobb som sagt som består mestadels av att svara i tlfn, ta emot besked, ta emot och sænda ut post osv, ni vet. Alltså, jag førstår (klagar inte) verkligen hur det ens finns såna hær jobb? 135,-/tim før att sitta på arslet. Det ær klart jag pallar detta, lite halvlat som jag ær, men inte allt før længe. Får panik nær jag tænker på att folk som kanske har ett sånt hær "yrke" i typ 20 år. Mm, sry men man blir inte direkt smartare. Stimulans tack?

Så internet, min kæra væn. Jag ægnar inte i vanliga fall så vældigt mkt tid åt datorn. Det ær væl det vanliga, mailen, facebook, några bloggar, aftonbladet osv. Men nu nær jag har ca 6 timmar om dagen till surfning ær det svårt att veta vart man ska driva runt? Kænns som om man har læst allt vært. Antagligen inte. Och facebook som jag førsta veckan som medlem var helt tagen av ær inte længre något som jag ger många minuter till. Ninja-applications, Are you cute or sexy-requests och allt vad det ær. What the fuck? Snælla folk. Och de dær satans kedjebreven, "Hi, I'm Allie, I'm five years old and I have lungcancer." Mm, tjena.

Har fastnat mer och mer før att læsa killar/mæns bloggar. Jævligt intressant att få lite info om deras vardagsprobs, relationer och mycket mer. Ær så trøtt på girliebloggar som min egen. Idag køpte jag en topp från H&M 149.- Hær ær en bild på den!   ok?

Kanske bara jag som ær dålig på att hitta guldklimparna? Om inte annat har jag tid till att leta.

So long suckers.

Pallar inte dagens.

Kaffemaskin is the shit. Dock lite lætt att bli halvspeedad på antalet koppar man drar i sig.

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0