Herre.

Man borde skonas från måndagar, helt seriøst. Man kænner sig som en zombie och uppfattar knappt om folk tilltalar en. Thank god før koffein.

Helgen var intressant. Kommer några pics later on.

Åkte egentligen hem før att stæda ur min lægenhet men det blev inte så mkt som att se på damsugaren.
Utgång blev det, oh jisses.

Jag hade tænkt att styra upp førfesten med lite fancy drinks och storshoppat på systemet. HAH vilket skæmt. Jag ger upp. Ær verkligen værdeløs på drinkar. Hade skrivit ut drinklistor från internet och skulle gøra mojitos, daquiris och allt va det var men allt smakade skit. Gjorde t o m sockerlag som klibbade fast sig øverallt och hade køpt massvis med limefrukte som var helt igentorkade så det gick inte att få ut en droppe, haha. Inte så många som handlar lime i skoghall verkar det som. Never again. Lika bra man håller sig till bag-in-boxen. Sad.

Men nu ser jag fram emot en helg i Oslo. Bara sova och ta det lungt.

Jag vill att det ska bli vår!

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0