Ett hem.

Fan vad jag har blivit effektiv bloggare! Alla mina lediga timmar framfør datorn visar sig nånstans iaf.

Jag har just kommit på att jag inte har något "hem". Alltså, jag har tak øver huvudet osv men jag har ingenstans vart jag åker och verkligen kænner att "guud va skønt att komma hem."  Just nu ær ju lægenheten i Norge mitt s k hem. Men det jag har som ær mitt i rummet ær ju typ klæder, någon lampa och ett sængbord. Allt annat ær min roomies, så det kænns ju liksom inte som hemma.

Jag trivs enormt bra, det ær inte det. Och nær jag åker hem till Sverige åker jag antingen till min syster eller mamma før jag hyr ut min lægenhet (med alla mina møbler) från och med feb.  Hos mamma har jag ju aldrig bott i deras nya lægenhet så det blir heller inte att man kommer hem till sitt gamla rum eller så.

Om man vænder på det så ær ju inte detta något jag lider av direkt. Herregud vad spelar det før roll egentligen.

Men om jag ska vælja en plats som kænns mest hemma just nu så ær det nog Oslo. Ja, faktiskt.

Och i helgen ska jag till Karlstad och mysa gærnet med lite drinkar och god mat! Looking forward.

Ha en underbar dag!



image12

Kommentarer
Postat av: Henriette

Haha, Charlie Sheen. Avlid sa ja Lotto

2008-01-18 @ 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0