Hola amigos.

Nejdå, jag tänker inte göra er besvikna ännu.

Har varit en helt okej vecka. Har äntligen börjat jobba. Startade veckan som receptionist på ett IT-företag. Inte så lätt som man kan tro men helt ok. Fanns stunder jag ville dö av skam men sånt händer, iaf mig. En av händelserna inträffade första dagen, på morgonen när jag skulle hälsa på chefen där. De har såna där extreemt låga, moderna soffor som jag blir imponerad om någon över 50 tar sig upp ifrån. Iaf, han stod där redo för ett handslag och jag försökte ta mig upp ur soffan och när jag väl var uppe faller jag med en duns tillbaka ner och studsar till lite. Skämdes jag tro? Hah. It happens.

Åh jag kom nyss på att idol börjat för 11 minuter sen.

Brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0