Godkväll.

Se, jag är riktigt duktigt med uppdateringen. Dock kommer det nog bli kortare, fast fler inlägg.

Idag har det varit supermysdag. Min syster och hennes fästman (låter extremt vuxet, inte sant?) kom och hälsade på. Vi åkte t-banan in till stan och gick lite på Karl-johan, gick ner till akerbrygga och sedan åkte vi hem igen. Det va mega mycket folk på stan så man pallade ej så länge.  Här hemma lagade vi tacos och myste med lite öl och chips :) Var helt sjukt länge sen jag drack öl, och nu var det riktigt gott faktiskt! Är annars en välkänd vinpimplare, men vem vet, det kan nog vända. Dock är öl inget jag föredrar att dricka mig full på, pga av alla toabesök och en uppsvälld mage som inte orkar krogen. Gah.

Kan nog  varit det mest intressanta inlägget jag skrivit.



Later.

Dagens höjdpunkt:
Att cissi och fredrik kom hit, absolut.

Dagens låt:
Kanye West - Stronger

image6

Kommentarer
Postat av: KidooO 2

hahaha picen på ölen ger mej magkramper ;)

2007-09-24 @ 15:40:41
URL: http://www.linahjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0