Tick tack..

Nu går det snabbt. Alltför snabbt :/

Nu är det ca 3 veckor kvar till studenten.. Känns helt underbart samtidigt som paniken tycks krypa sig närmare.. Jag har trots allt tagit igen det jag varit efter med men är jag redo för detta? Oja. Det måste man ju vara. Jag kommer inte sakna skolan, eller jag ska inte säga något än för de flesta jag känner längtade tillbaka till skolan typ första året efter de hade gått ut. Not me, tror jag.

Sitter aws med en kopp te och väntar på min kära syster och våran prommis. Ska bli skönt. Är megafint väder ute.

Vad det kommer till min diet trodde jag (och de flesta) att jag vid det här laget hade gett upp med någon lam ursäkt som "jag lever i nuet", eller "man måste ju får leva".. Hah! Nejnej, idag är dag 13. Och, ja,det känns som om jag kommer fixa det här, för en gång skull :) Den som lever får se..
På tisdag är det andra vägningen. Spännande.

Idag blir det plugga pch åter plugga som gäller. Denna veckan sätts betygen så det är bara att ligga i!

Nu ska jag ut på ballen och sitta i solen lite!


Later.


Dagens höjdpunkt:
Vädret, lätt.

Dagens låt: Rihanna ft. Jay-z - Umbrella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0