Shopping :D

Shopping kan fan bota det mesta! Och både igår och idag fick jag mig en rejäl dos med lycka :D
Har shoppat nästan allt inför studenten. Skulle köpa skor till studenten och balen igår, kom hem med tre par. Inet utav dem till rätt syfte men jag var lka glad för det.  IDag köptes det studentklänning, accessoarer til balen osv. Köpte även en köksvåg inför nästa vecka :P

Och när vi väl kom till ämnet, lite sugna är ni på en uppdatering? Ok, förra veckan tyckte jag det hade gått lite segt. Kändes ett tag som jag skulle lägga ner men jag höll i. Var och vägde mig nu i tisdags och kunde fan inte tro varken mina ögon eller vågen. Sammanlagt på dessa tre veckor har jag tappat 8,5 kg !! Jag vet vad de flesta tänker.. "det där går du upp lika snabbt blablabla" Oh no. Detta blir att hålla. Är ju dock inte klar än men en god bit på vägen :) Så på månadg är det dags för upptrappning, dvs 100g kött, fisk eller fågel och 50g grönsaker + tre soppor as usual (därav mitt inhandlande av en köksvåg).. Sen efter det blir det rätt chill. Palla alla frestelser runt studden osv bara. Men jag är bara människa, lite festmat ska jag att ha! Alkoholen kommergöra sitt också :S :P

Nu är betygen satta! Jag har pluggat allt jag ska ha gjort och detta känns otroligt skönt. Jag kommer inte röra någon bok i pluggsyfte på ett braa tag. Gud va skönt att få jobba. Tror jag?

Idag är det exakt 2 veckor kvar, Jaa.

Veckan efter bär det av till strömstad för midsommarfirande med älsklingen, Lina och Putte. Så värt!
En hel långhelg fylld av god mat, alko, skitsnack och förhoppningsvis nått äventyr som kommer oväntat. Sånt man får räkna med helt enkelt. Midsommar är fan mer värt än julafton.

image2

Nej, en kopp te lockar mer än detta känner jag.


Later.


Dagens höjdpunkt:
Köpte ett amazing doftljus som luktar ananas/mango.. kan det bli bättre.

Dagens låt: The Fray - How to save a life


Kommentarer
Postat av: Li

Är inge stolt över dej Marissa ;) Detta kommer bli kalas bra, Dietets diet. Inte dåligt alls !
Värt att det är midsommar snart också, äntligen lite lyxtid .

2007-06-02 @ 23:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0