Repriser is the shit!

Måste säga att jag är sämre på detta än vad jag trodde.. Men nu är jag här..

Har nämnt blabb om mitt nya liv osv men nu kan jag stolt presentera den nya Millner, oh ja.
Har fixat och dolat med plugg hela helgen, så ångestkänslorna börjar sakta men säkert avta.

The breaking news är dock att jag hoppat på min gamle vän cambridge-kuren (för tredje gången) och det verkar som om jag för en gångs skull ska kunna fixa det här. Tummen för mig! Idag är dag 6 och jag mår prima. Jag bör nämna att denna diet innebär soppor á 2,5 dl per dag och en jävla massa vatten, så ni kan sympatisera med mig menar jag. Mer update om viktnedgång kommer.

Och till min klämmiga rubrik.. Dagen har bestått av lite pluggande men mestadels tv:n.. vet inte riktigt vad jag har sysslat med i veckan men jag har iaf lyckats missa alla min program.. Hur kunde jag ens låta mig själv? Hah.
Tackar för repriserna kanal5.

Idag har jag även bokat tågbiljetter till strömstad. Jag blev chockad av ju billgit jag kom undan, 220 spänn tur och retur, är inte det löjligt? Nöjd.
Strömstad under midsommar kan inte bli helt fel alltså. Speciellt när man har de bästa som sällskap, my man och lina och hennes bf. Läste ett tårdrypande inlägg av Lina idag så jag måste bara nämna henne, blev riktigt rörd! :)
Hon är min klickvän :D Och det har inget att göra med sexhjälpande medel. Kanske bara var som associerade till det? Urs då.

Nu ska jag gå och göra mig en soppa, yummie.

Later.


Dagens höjdpunkt: Bokning av tågbiljetter (+alla repriser)

Dagens låt:  John Mayer - Waiting on the world to change


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0