Regn och rusk..

Fy för detta väder! Dimmigt, regnigt, kallt.. ja ni fattar.. Och en början till ont i halsen också, får inte bli sjuk nu! :/

Så idag är det fredag? Denna förbannade diet gör mitt liv till en enda lång vardag, eller nått. Känner ingen skillnad på helg och vardag längre. Fast på ett sätt känns det skönt. Jag menar, karlstads uteliv är inte mycket att hurra för och jag tror det lever efter min dietperiod så, det är nog lungt.. Blir ingen alko förens studden, vilket också känns skönt, (även fast jag har bra lust at gå till systemet, nu när jag kan) för man behöver inte oroa sig över så mkt, vad ska jag dricka? vad ska jag ha på mig? vart ska vi gå? vart ska vi förfesta? och oftast resulterar kvällarna i olycklighet och en mosbricka. inte sunt nånstans. nykterist? nee, ska inte ta i nu. Kommer dock nog räcka med en piccolo för millner på champangefrukosten, kommer bli packad. Men fu vad jag längtar nu, och det är helt sjukt vad nära det är. Det är snart juni och dvs typ 3 veckor kvar.. tjohh.

I helgen blir det plugg/jobb. Fatta att detta är sista helgen på läääänge som jag ska plugga! :D På onsdag är betygen satta. Ännu mer tjooh.

Kvällen är inte helt planerad än. Kan nog bli en cykeltur till skoghall och tillbaka (ca 1 mil dit). emely och jag fick någon cpidé när jag ringde henne påväg hem. vem cyklar 2 mil i spöregn utan något som helst syfte? vi, tydligen :/ men jag har kokat lite gott te med honung i termos så vi kan nog få ett mysigt äventyr. Jag missar säkert något opå tv dock, fast jag orkar inte se på tv mer, kan inte förstå att jag precis skrev det där, största tv-freaket. men jag är rastlös.

Och imorn blir det jobb som sagt, jobbar lite extra på H&M då och då, det är även där jag kommer tillbringa min sommar, and I love it!

Just det, dietupdate kanske vore. Idag är det alltså dag 19.. och ligger på -6,5kg. Inte så tokigt. Börjar bli drygt dock. Typ en broccolibit vore? :(

Nej, det är 10 dagar kvar på ren kur och det ska man väl kunna klara. Sedan får jag äta lite kylling, firre och grönsaker :) prise the lord.

Nu ska jag dricka mig en söppe. Ha en underbar fredag.

Later.

Dagens höjdpunkt:
Fick reda på att min balklänning är klar!

Dagens låt: Nån jävla låt som var med på american idol för typ 2 veckor sen, vet inte vad den heter eller knappt hur den går, men den sitter i huvudet 24/7, palla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0